Thursday, October 7, 2010

College Life


first word,  ADOYYY
banyak gile assignment, presentation...SERABUTT.

To be honest la, aku jenis yang tahu, faham..klu diberikan sesuatu tugasan mesti la comfirm aku buat.aku pun nak markah jugak la..SAYE TAH'U...okay, look..aku mmg suke buat kerje last minit.even exam zaman skola PMR,SPM pun study last minit, but alhamdullilah, boleh dibanggakan..

So,the point yang aku nak ckp is, I KNOW MY WORK. Aku mmg bengang ngan org yg suke bandingkan kerje die ngan kerje aku coz aku mmg tak suke la..Aku lebih suke if kite semue SAME, EQUAL n TEAMWORK...klu mcm hasil kerje seseorang tu EXCELLENT, itu kire extra point untuk die la.but x perlu la diagung agungkan..nak bangge boleh,but tgk time n persekitaran la..If  kerje kau mmg perfect and kau seorang budiman nak tolong aku, FINE, THANX, aku terima.but tolongla jgn presssure aku.Walaupun aku buat kerje last minit, hasilnya tetap same dgn org yg ready awal awal lg..Syaratnya, BACK OFFF, i need a privacy.

Ape aku tulis, SUMPAH DEMI ALLAH aku x tujukan ke sesiapa.Aku x nak ade yg terase.Aku just tulis bende ni sebab ni ape yg terpendam dalam hati. Aku rase lebih lega bile dah menulis..Ini x ditujukan ke sesiapa, tetapi kpd diri aku sendiri..Aku nak happy happy.Aku x nak serabut.So,bile aku dah tulis ni harap sape sape je yang bace, dapat mengenali diriku mcm mane, n tolong la aku ye...AKU SAYANG KORANGG...Perangai tu, BUAT BIASE JEEE..hee..xoxo, <33 myra

No comments:

Post a Comment