Tuesday, October 19, 2010

Last night !!

I penat sayang !!!
U pun penat kan, kerja..
I just told you something but tak tahu, you suddenly change.
I know you x suke.
Bf sape je suke awek die pergi tempat macam tu without him kan???
But at least,i inform you and I let you know...
I cakap baik baik bie...

It's not that i marah you sayang,
but i nak you jangan too harsh laa...
You tau i macam mane.
x kisah dengan sape pun,
If i marah, i akan marah kejap je.then ok la..
just give me a little piece of time to take a very deep breath and
refresh my mind !!
I sayang you bie, no matter how you look like
or whatever people want to say bout my BF..
One more thing, i tak suke you cakap
'you tak kisah after this if i nak pergi mana-mana'
You kene ambik tahu jugak !!
Coz kalau you x kisah,
things become more worst baby...

No comments:

Post a Comment